بدون شرح


هرچی دلم بگه...

خدایا! دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت... اگرچه شکسته شبی می فرستم برایت...

 تا حالا به این فکر کردیم که چه قدر نامردیم؟؟


البته همه کارای خودشونو به حق میبینن اما چه حقی؟؟

حق باطل؟؟

یه بار هم که شده بیاین به حق باطن رای بدیم به وجدانمون....

گوش کن ....

صداش میاد...

اون هندزفیری رو از تو گوشت در بیار یه مسواکی به گوشت بزن ....

شنیدی؟؟

الان وقته خونه تکونیه درسته؟؟

پس پاشو یه تکونی به کل وجودت بده تمام چیزای بد و باطل شده رو بریز بیرون ساعت 9 شب شهرداری میاد برمیداره

البته اگه دلت اوون قدر چرک نباشه که ماشین شهرداری کل عید رو بیاد و بره تا دل جنابعالی پاک شه

حتما داری با خودت میگی که سخته...

نه اصلا سخت نیس

ترک عادت اگه که بخوای اصلا سخت نیس

اینایی که گفتم حرف مفت نبود .... زر زر نبود

واقعیت این دنیا ... این آدما و دلاشون بود که مهربونی و صداقت و مردی خاک خورده بود داش میپوسید

چرا دارم از فعل ماضی استفاده میکنم؟؟؟؟

چون میدونم همه دست به کار شدیم :-)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,ساعت 14:26 توسط هانیه| |


Power By: LoxBlog.Com